Monday, 1 February 2010

1ste skooldag in Oz

En so breek die 1ste skooldag in Oz aan...wat 'n tranedal (ma en pa natuurlik)!
Die meiseis is half 8 wakker gemaak en die een was so effe stadiger as die ander . . .



























Aan ontbyttafel het dinge vinniger gegaan.  Ons het selfs 'n glimlag of twee gesien!

Die laasgte goedjies is in die tasse gepak,
















en ons daag by die skool op.
Op die noot wil ek net ietsie se: in Australia is dit baie na aan 'n kriminele oortreding om foto's van kinders onder 18 jaar te neem sonder toestemming van hulle ouers. Dus, die volgende paar foto's is onder die dekmantel van LQ die paparazzi geneem. Vir my eie veiligheid weerhou ek my naam.

Hierdie is 'n vooraansig van Caroline Springs College - Brookside Campus
















Speel apparaat waarop Kayleigh hulle tydens 'recess' speel















Hierdie is die twee taal laboratoriums. Links met die blou is Indonesian en regs met die groen is Spaanse.
Aan die einde van hierdie jaar skinder die twee engeltjies seker lekker voor ons in Spaans of Indonesies.















Hierdie foto is van hulle sportvelde. Dis nadat ek oor die pad gestap het terug huistoe. So ver soos die skool van my af is hier, so ver is dit omtrent huitoe. Ek gee al my dank aan die 'lollipop ladies' wat my so mooi oor die pad gehelp het.



Skool kom half 4 uit en die formele onderhoud begin: 'hoe was jou dag Kayleigh?'
"Ek voel so bevry! My kop draai en my lyf wil swaai!"

"Die kind het haar kop verloor mamma. My dag was heerlik! My maatjie se naam is Suzuka. Is dit nie 'n 'bike' nie, mamma?"















Is die onderhoud klaar? Ons is so uitgeput!

No comments: